| STRONA GŁÓWNA | KOMIKS | PUNISHER (NETFLIX) | PUNISHER: WAR ZONE | FILMY I TV | INNE |

 PUNISHER ZONE


Newsy
Współpraca
Forum

 KATEGORIE NEWSÓW


Komiksy
Punisher (1989)
Punisher (2004)
Punisher: War Zone
The Punisher (Netflix)
Punisher Film #4
Punisher Serial TV (FOX)
Inne

 BUTTONY


WAK - Serwis Komiksowy
Daily Planet - Pierwsza Polska Strona o Supermanie

ArkhamInfo-Twoje jedyne centrum informacji o grze Batman: Arkham City, Batman Arkham Asylum i jej kontynuacjach






 ArtKomiks



 STYLE


Główny
Punisher: War Zone
Punisher (2004)

KOMIKSY WYDANE PRZEZ TM-SEMIC | ROK 1992

| 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 |

PUNISHER #19

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Czy łódź podwodna to miejsce dla damy?"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Bill Reinhold

Niezydentyfikowana grupa terrorystów odcina Nowy Jork od dostępu wody. Do akcji przyznaje się pewna radykalna partia, jednak Punisher wątpi, że to rzeczywiście oni. Dowiaduje się od pułkownika Fury'ego o aktualnym postępie śledztwa i postanawia sam wkroczyć do akcji. Słusznie przewiduje, że kimkolwiek są zamachowcy, uderzą najprawdopodobniej w nowo zbudowany węzeł wodny. Udaje się więc na miejsce swoją mini-łodzią podwodną. Wkrótce na miejscu pojawiają się także terroryści. Okazuje się, że są to dwie zdesperowane kobiety, które chcą się w ten sposób zemścić na mieście za wyrzucenie z pracy ich ojca, który pracował w kanalizacji. Oczywiście Frank stara się udaremnić zatopienie miasta, jednak jedna z sióstr decyduje się poświęcić własne życie. Druga terrorysta i Frank uciekają łodzią podwodną. Mimo wszystko zagrożenie ze strony terrorystów zostało usunięte.

Tytuł: "Punisher w St. Paradine"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Mark Texeira

Frank rozbija gang handlarzy bronią i przy okazji wpada na trop afery związanej z produkcją nielegalnych filmów pornograficznych z udziałem młodych chłopców. Trop prowadzi do... Akademii Wojskowej w Paradine, zatem Frank udaje się tam w roli ojca, który zastanawia się nad wysłaniem swojego syna na tą uczelnię. Podczas obserwacji jednostki i rozmowy z jej dowódcą, Frank zaczyna podejrzewać, że coś jest tu bardzo nie w porządku. Wieczorem, już jako Punisher, wraca do bazy. Bez trudu omija warty kadetów i dostaje się do budynku. Tam zastaje dowódcę jednostki w roli kamerzysty i reżysera filmu porno, zaś jego "aktorami" jest dwóch jego uczniów. Frank obezwładnia dowódcę-zboczeńca i oddaje go w ręce policji...


PUNISHER #20

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Na granicy"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Bill Reinhold

Punisher przybywa do Meksyku, żeby odnaleźć dr. Alonzo Garcię, bliskiego współpracownika Hectora Balboi - szefa handlarzy narkotyków. Nieco wcześniej Balboa porwał agenta Horowitza i przez trzy dni torturował go, żeby dowiedzieć się co amerykanie wiedzą na jego temat. Dr. Garcia utrzymywał Horowitza przytomnego przez trzt dni tortur. Teraz Punisher porywa Garcię, żeby doprowadzić go przed oblicze wdowy po Horowitzu, żeby ona zdecydowała o jego losie. Samo porwanie udaje się dość łatwo, jednak główny problem to przewiezienie Garcii żywego przez granicę, zanim Balboa spróbuje go odbić. Dzięki sprytnie przygotowanemu planowi, Frankowi udaje się przetransportować swojego więźnia i przedstawić go pani Horowitz. Ta jednak żąda, żeby Punisher... darował życie doktorowi. Nie chce ona bowiem spędzić reszty życia nienawidząc i mszcząc się za to co spotkało jej męża. Choć Frank nie może jej zrozumieć, to spełnia jej prośbę...

Tytuł: "Płonąca flaga"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Neil Hanson

Młody raper pali amerykańską flagę podczas swojego "występu" w stanie Iowa. Punisher ratuje go przed linczem ze strony oburzonych lokalnych patriotów. Następnie obaj udają sie na piknik, gdyż Frank chce przekonać murzyna, żeby nigdy więcej nie powtarzał takich wyczynów, bo prędzej czy później zapłaci za to. Tymczasem mieszkańcy miasteczka nie chcą odpuścić raperowi i jego śladem wyrusza uzbrojona grupa. Frank i jego nowy kumpel zostają zaatakowani. Podczas walki ginie jeden z napastników, zaś pozostali wracają do fabryki. Punisher podąża za nimi. Na miejscu okazuje się, że większość "patriotów" na czele z byłym politykiem, jest zaangażowana w produkcję i handel narkotykami. Punisher rozbija ich gang i niszczy fabrykę.


PUNISHER #21

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Ostatni kurs"
Scenariusz: Charles Dixon
Rysunki: Todd Smith

Kilkoro taksówkarzy z Nowego Jorku zostaje zamordowanych przez tajemniczego pasażera. Frank postanawia położyć temu kres i wyrusza na miasto jako taksówkarz, w specjalnie wyposażonym przez Micro samochodzie. Przez całą noc Punisher doświadcza jak trudną pracę mają taksówkarze. Poza zwykłymi (choć często też kłopotliwymi) pasażerami trafiają się także sytuacje wyjątkowe. Na przykład Frank wykorzystuje okazję, żeby zlikwidować handlarza narkotykami, który podczas strzelaniny zabił 6-cio letniego chłopca. Przyczyną dla której Frank zainteresował się tą sprawą było to, że w tym samym dniu sąd zwolnił mordercę za kaucją. Wreszcie nad ranem, gdy zmęczony Punisher ma już wracać do domu, do jego taksówki wsiada niepozosrnie wyglądająca kobieta. Wkrótce okazuje się, że to ona jest poszukiwanym przez Franka mordercą taksówkarzy. Kobieta mściła się na nich za to, że kiedyś nie udało się jej złapać taksówki i została zgwałcona gdy wracała do domu na piechotę. Frank ratuje swoje życie zabijając pasażerkę przy pomocy strzelby zamontowanej przez Micro pod tylnym siedzeniem...

Tytuł: "Cold cache"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Hugh Haynes

Do domu Micro i Franka przybywa tajemniczy człowiek, który przedstawia się jako Rudolf Brunner. Podczas wojny był pilotem bombowca, wyposażonego w tajną broń Rzeszy - promienie laserowe. Jaki związek z tą sprawą ma Micro? Otóż broń tą wymyślił jego ojciec!! Okazuje się, że bombowiec nie wykonał swojej misji bowiem musiał lądować na Grenldandii. Znajduje sie tam do dziś, uwięziony w lodowcu i zdatny do użytku. Co więcej, grupa neo-nazistów chce uruchomić bombowiec i zdobić eksperymentalną broń. Micro wraz z Frankiem i Brunnerem wyruszają, żeby uniemożliwić nazistom realizację tego planu. Na miejscu muszą stoczyć z nimi walkę. Ostetecznie samolot wraz z bronią zostaje zniszczony. Jednak Brunner spokojnie informuje, że to nie koniec kłopotów bowiem istniał jeszcze jeden tak wyposażony samolot, którego sprawa wypłynie pewnie w niedługim czasie...


PUNISHER #22

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Działo Bratle'a" cz. 1
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Hugh Haynes

Frank ratuje życie pewnemu naukowcowi - Morrisowi Bratle'owi, który jest pomysłodawcą super-działa. Potężna broń została sprzedana jednemu z Arabskich krajów - Trafii. Gdy Micro dowiaduje się z kim zadaje się Frank, namawia Bratle'a, żeby za milion dolarów zniszczył swoje działo, które w niedalekiej przyszłości może zagrozić Izraelowi. Frank wyrusza razem z Bratle'm do Trafii, gdzie się rozdzielają. Podczas gdy Bretle sprawdza stan działa (pojawiły się jakieś uszkodzenia na lufie), Frank postanawia zdobić broń na targu. Szybko zostaje jednak aresztowany przez wojsko Trafii jako szpieg Zukistanu - państwa, z którym Trafia toczy odwieczną wojnę. Tymczasem Micro przybywa do Zukistanu, żeby przekonać władców, że Punisher może zniszczyć działo współpracując z Bratle'm jednak potrzebne mu będzie wsparcie dywizji czołgów. Micro wyrusza do Trafii jako dowódca dywizji czołgów, jednak na miejscu okazuje się, że sytuacja bardzo się skomplikowała. Bratle wcale nie ma zamiaru niszczyć działa, zaś wycieńczony torturami Punisher został przywiązany do lufy działa i zginie przy pierwszym strzale!!!

Tytuł: "Działo Bratle'a" cz. 2
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Hugh Haynes

Punisher uwalnia się z pułapki, rozcinając liny, dzięki diamentowym paznokciom, które przykleił sobie do palców. Zaraz potem rusza do walki z żołnierzami Trafii. Tymczasem Micro kontunuuje natarcie dywizji pancernej. W bunkrze, gdzie znajduje się centrum dowodzenia działem, Frank spotyka Rese - szpiega Izraela i jego dawną znajomą. Okazuje się, że oprócz niej jest tutaj także Sarcen, najemnik Izraela, który najwyraźniej zdradził, bowiem to właśnie on asystował przy torturowaniu Franka. Pomiędzy Punisherem i Rose dochodzi do sprzeczki, bowiem on chce ratować Bratle'a i zabić Sarcena, zaś ona odwrotnie. Mimo wszystko zarówno Sarcen jak i Bratle pozostają żywi. Sarcen wraca do Zukistanu, zaś Bratle do ameryki. Niedługo po jego odejściu jego działo rozpada się na części przy próbie następnego strzału. Kilka dni później, Frank zabija Bratle'a gdy dowiaduje się, że tym razem zgodził się on zbudować takie samo działo dla Zukistanu...


PUNISHER #23

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Yoyo"
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Hugh Haynes

Punisher otrzymuje informację, że tama w Kolorado, zbudowana przez niejakiego Yoyo NG nie spełnia norm jakości i wkrótce może pęknąć. Po pobieżnym sprawdzeniu zapory, Frank postanawia się bliżej zainteresować działalnością Yoyo. Człowiek ten zbudował na pustyni Biosferę, zamknięte środowisko, żeby sprawdzić jego funkcjonowanie. Teraz zamknął się tam z kilkoma swoimi współpracownikami. Punisher odkrywa, że Biosfera to tylko sprytna kryjówka, skąd Yoyo zamierza prowadzić swoje podejrzane interesy przez najbliższe dwa lata. Dowiaduje się też, że wcale nie jest to takie odizolowane środowisko jak miało być. Dostaje się do wnętrza korzystając z tajnego przejścia łączącego tamę i Biosferę. Wewnątrz odkrywa, że Yoyo prowadzi tam badania medyczne na ludziach!! Punisher dość szybko rozprawia się z ludzmi Yoyo i wreszcie staje z nim twarzą w twarz. Podczas walki tych dwóch tama nie wytrzymuje naporu wody i pęka. Punisher cudem wydostaje się z Biosfery na kilka sekund zanim woda zalewa jej wnętrze. Yoyo ginie, jednak jego ciało zabiera jeden z jego pracowników. Czyżby więc szalony inżynier znalazł jakiś sposób na przeżycie?

Dodatki: W komiksie znajduje się opis broni i sprzętu używanego przez Punishera.


PUNISHER #24

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Dług"
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Todd Smith

Frank postanawia wybrać się na krótki urlop i przy okazji odwiedzić swojego starego przyjaciela. Jednak już podczas podróży samolotem zdaje sobie sprawę, że niełatwo będzie mu odpocząć. Jego samolot zostaje bowiem zestrzelony nad jedną z wysp na Filipinach. Okazuje się, że jest to robota tamtejszych partyzantów. Frank zaczyna z nimi walczyć, zaś już po chwili pojawiają się oddziały francuskiej Legii Cudzoziemskiej. Punisher zaprzyjaźnia się z dowódcą tego oddziału, jednak szybko dostrzega, że zbyt często używa on nieuzasadnionej przemocy. Następnego dnia podąża za oddziałem, który chce złapać jakichś partyzantów. Gdy okazuje się, że tymi "partyzantami" jest zwykła rodzina, która zostaje brutalnie zamordowana przez żołnierzy Legii, Frank wkracza do akcji. Staje przeciwko dowódcy oddziału, oszalałemu na punkcie zemsty na partyzantach, i zabija go.

Tytuł: "Głęboka woda"
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Todd Smith

Podczas podróży na następną wyspę Filipin, gdzie mieszka dawny przyjaciel Franka, łódź którą podróżuje Punisher zostaje zaatakowana przez piratów. Podczas ataku, Frank ratuje życie młodemu chłopakowi. Trochę później dociera do domu swojego przyjaciela i dowiaduje się, że pół roku temu został porwany przez piratów. Punisher postanawia ratować przyjaciela. Razem z chłopakiem, któremu uratował życie wyrusza na morze, licząc, że prędzej czy później spotka piratów. I rzeczywiście. Gdy pojawia się łódź, Punisher dokonuje abordażu i później wyrusza porwaną łodzią do bazy piratów. Na miejscu jest świadkiem brutalnego mordu na porwanych marynarzach. Jego uwagę zwraca szczególnie wysoki pirat, którego działania cechuje olbrzymie okrucieństwo. Wkrótce potem Frank szturmuje bazę i podczas walki okazuje się, że ten najbardziej okrutny pirat to właśnie poszukiwany przyjaciel Franka. Kiedy piraci go porwali dali mu wybór - albo przyłączy się do nich, albo zginie. Były żołnierz z wietnamu, który obiecywał sobie, że już nigdy nikogo nie zabije, złamał swą przysięgę, żeby ratować swoje życie. Teraz Frank zabija go, zyskują w ten sposób czas na uratowanie więzionych marynarzy, po czym odpływa.


PUNISHER #25

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Wojna w tropiku" ("Saga Hawajska")
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Jim Lee

Micro otrzymuje rozpaczliwą wiadomość od córki swoich przyjaciół. Dowiaduje się, że jej ojciec został zamordowany, zaś matka porwana przez handlarzy narkotyków na jeden z Hawajskich wysp. Okazuje się, że pechowi turyści przypadkiem weszli na teren uprawny handlarzy, którzy teraz ścigają dziewczynę. Ponieważ Franka akurat nie ma (rozprawia się z kolejnym gangiem) Micro postanawia sam wyruszyć na ratunek. Tymczasem Punisher wraca do domu niedługo po wyjściu Micro i z nagrania na sekretarce dowiaduje się co się dzieje. Oczywiście i on również postanawia wybrać się na Hawaje. Podczas lotu samolotem, okazuje się, że Frank panicznie boi się otwartego morza. Punisher przybywa na wyspę o parę godzin wcześniej niż Micro i zamiast niego udaje się na miejsce, gdzie Micro miał przekazać handlarzom okup. Dochodzi do walki, jednak pomimo początkowej przewagi dzieki zaskoczeniu, Frank szybko wpada w poważne tarapaty. Wygląda na to, że handlarze wygrają tą potyczkę!!!

Tytuł: "Kahuna" ("Saga Hawajska")
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Jim Lee

Walka z handlarzami trwa nadal. Punisher powoli odzyskuje przewagę, dzięki temu, że na miejscu pojawia się Micro. Podczas gdy Micro wykańcza handlarzy jeden po drugim, Frank stara się uwolnić dziewczynę z rąk szefa gangu. Ostatecznie Punisher traci przytomność w wodach oceanu. Gdy się budzi oczywiście ogarnia go panika, gdyż okazuje się, że jest sam na środku morza i nie wie, w którą stronę ma płynąć, żeby dotrzeć do lądu. Na szczęście pojawia sie delfin, który holuje Franka od brzegu, gdzie czeka na niego tajemnicz kobieta. Okazuje się też, że to wcale nie delfin uratował Punishera tylko rekin, "sterowany" mocą kobiety. Kobieta, która przedstawia się jako Edith, okazuje się być miejscową Kahuną - magiem. Obiecuje ona wyleczyć Franka. Zabieg nie trwa długo i zostaje przerwany przez pojawienie się członków gangu. Punisher staje do walki uzbrojony tylko w starą broń Edith. Wygląda na to, że tym razem nie uda mu się przeżyć tego spotkania...


PUNISHER #26

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Trauma w raju!" ("Saga Hawajska")
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Jim Lee

Punisherowi jednak udaje się pokonać gangsterów, zaraz potem udaje się do miasteczka, gdzie wynajmuje łódź i wyrusza po dziewczynę, która została na niewielkiej wysepce. Tymczasem Micro śledzi handlarzy aż do ich siedziby, gdzie ratuje matkę dziewczyny. Chwilę później pojawia się tam również Frank, który zdążył w międzyczasie przywieźć dziewczynę w bezpieczne miejsce. Wspólnymi siłami Punisher i Micro rozbijają gang. Kilka dni później są już z powrotem w swoim domu, zaś Frank jest już wyleczony ze swojej fobii...

Tytuł: "Śnieżyca..." ("Saga Hawajska")
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Todd Smith

Na nowojorskim lotnisku, Frank jest świadkiem brutalnego ataku handlarzy narkotyków, którzy chcą zabić jednego z sędziów. Podczas ataku ginie kilku niewinnych ludzi. Okazuje się, że celem terrorystów nie było zabicie sędziego, a tylko postraszenie go, żeby na jutrzejszym posiedzeniu sądu wydał wyrok uniewinniający. Frank dowiaduje się, że oskarżonym w tym posiedzeniu jest jeden z głównych mafiozów - niejaki Santiago. Gdy sędzia umarza postępowanie, Punisher postanawia sam zająć się tą sprawą. Włamuje się do domu Santiago, zabija kilkunastu z jego ludzi, po czym zmusza gangstera, żeby oddał się w ręce policji. Nie mając innego wyjścia, Santiago zgadza się, jednak już po kilku dniach znów jest wolny. Dzięki groźbom i łapówkom znów dostosował wymiar sprawiedliwości do swoich potrzeb...


PUNISHER #27

Rok wydania polskiego: 1992
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic






Tytuł: "Strzelanina w ruinach" cz. 1
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Todd Smith

Punisher ściga Victora Santiago, który wybrał się do Gwatemali. Zaraz po swoim przybyciu, Frank zostaje zaatakowanych przez jedną z prywatnych armii, które działają w tym regionie. Zostaje uratowany przez pojawienie się brytyjskiej armii wspieranej przez oddziału Ghurków. Ci żołnierze cieszą się wielką sławą ze względu na swoje męstwo. Większość bandytów na sam ich widok woli się poddać. Tymczasem dowiadujemy się co przywiodło Santiago do Gwatemali. Okazuje się, że bandyta jest zafascynowany kulturą Majów. Frank przybywa wraz z brytyjczykami i Ghurkami do miasta Caradol - dawniej jednego z ważniejszych miast Majów, teraz miejsca prac archeologów. Podczas rozmów z archeologami Frank poznaje najmroczniejszą część historii miasta, kiedy to podczas wojny z innym miastem, na dziedzińcu odbył się okrutny mecz piłki nożnej, gdzie zamiast piłki służyła głowa pokonanego władcy. Tymczasem Santiago i jego armia przygotowują się do szturmu na Caradol, chcąc przejąć kontrolę nad miastem i zabytkami w nim się znajdującymi...

Tytuł: "Strzelanina w ruinach" cz. 2
Scenariusz: Carl Potts
Rysunki: Todd Smith

Okazuje się, że fascynacja Santiago zabytkami Majów ma także podłoże czysto handlowo, bowiem gangster używa kamiennych, zabytkowych figurek do transportowania narkotyków. Następnego dnia żołnierze Santiago szturmują Caradol. Korzystając z przewagi jaką dało im zaskoczenie, dostają sie do głównej świątyni. Przeciwko nim staje Punisher wspierany przez Ghurków, jednak szybko dostrzegają, że tamci mają zbyt dużą przewagę liczebną. Frank chce użyć bazooki, żeby zniszczyć świątynię wraz z bandytami, jednak zostaje powstrzymany przez archeologów, którzy nie chcą niszczyć dziedzictwa Majów. Wspólnie z jednym z Ghurków - Thapą, wymyśla inny sposób. Poddaje się i wchodzi do świątyni. Gdy Santiago już się cieszy ze zwycięstwa, nagle zza pleców Franka wyskakuje Thapa i jednym cięciem zabija gangstera, odcinając jego głowę. Gdy ucięta głowa spada na dziedziniec miasta, bandyci Santiago wycofują się. Miasto jest uratowane, zaś Frank wykonał swoją misję i może wracać do Stanów...


SPIDER-MAN #27

Rok wydania polskiego: 1992
Scenariusz: David Micheline
Rysunki: Erik Larsen
Format: B5
Papier: offsetowy
Oprawa: miękka
Druk: kolor
Wydawca: TM-Semic




Tytuł: "Narkotykowy pościg"
Scenariusz: David Michelinie
Rysunki: Erik Larsen

Spider-man i Punisher tropią wielki gang narkotykowy. Podczas ataku na statek wiozący ogromny ładunek towaru odkrywają, że odbiorca jest powiązany z... armią Stanów Zjednoczonych. Dowiadują się także, że w jednej z baz wojskowych znajduje się największy na świecie magazyn "białej śmierci". Obaj bohaterowie, nie mogąc liczyć na pomoc ze strony żadnych oficjalnych służb, decydują się samotnie zaatakować magazyn. Tymczasem w więzieniu Vault umiera Eddie Brock (Venom).

Tytuł: "Państwo śmierci"
Scenariusz: David Michelinie
Rysunki: Erik Larsen

Punisher i Spider atakują bazę wojskową by zniszczyć znajdujący się tam ogromny skład narkotyków. Na miejscu odkrywają, że za zgromadzenie tam kokainy odpowiada rząd Stanów zjednoczonych, który doszedł do wniosku, że wobec szybkiego spadku wartości złota, jedynym towarem, w który warto inwestować są właśnie narkotyki. Oczywiście bohaterowie niszczą magazyn, jednocześnie starając się nie zabijać żołnierzy strzegących bazy, bowiem oni nic nie wiedząc o zawartości składu wypełniają jedynie swój obowiązek. Tymczasem w Vault, podczas sekcji zwłok Eddiego Brocka okazuje się, że dzięki symbiontowi symulował on swoją śmierć, by mieć szansę ucieczki. Teraz Venom zabija lekarzy i wydostaje się na wolność. W tym samym czasie na wolność wychodzi Jonathon Caesar - człowiek, który porwał Mary Jane.

Lions Gate Film All original material copyright © 2004-2019. Punisher is registered trademark of Marvel Comics. Marvel Comics